Ett litet kreativitetsprojekt där jag utför ett 30minuterskonstverk om dagen i ett helt år. Tekniker och metoder är valfria.

tisdag 31 januari 2012

Thinspiration

Med tanke på att det groteska sveriges top model precis börjar på trean så tänkte jag bjuda på en av de bästa dieterna jag någonsin testat. Det är en diet som konstigt nog bygger på receptkort från 70-talet. ja precis den typen av receptkort som bloggen Den bruna maten gör narr av. Föga anar de att detta är en av de mest effektiva dieter som finns. Jag bestämde mig för att filma när jag äter en trerätters middag. ja du läste rätt. Jag äter trerättersimddagar och jag går ändå ner i vikt. Vad sade ni nu då, LCHF- och GI-fanatiker? In your fat face liksom.

 

Kolla här när jag avnjuter godsakerna:


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar