Ett litet kreativitetsprojekt där jag utför ett 30minuterskonstverk om dagen i ett helt år. Tekniker och metoder är valfria.

onsdag 29 februari 2012

Demonstration!!!!

Jag har tidigare gjort små blinkningar till filmen they live och jag bestämde mig för att göra det idag igen. Jag gick till en second handbutik och köpte mig några leksaksfigurer:
Några killar som överkompenserar?
De såg otroligt skrattretande ut tyckte jag. Macho macho man, I wanna be a macho man. De är översållade med mustascher, vapen och bistra miner. Dessutom har alla riktigt finfina "runka av två kompisar samtidigt- händer...

Givetvis har ingen flyende haka. det här är killar som dricker napalm och skiter taggtråd. Inget snack!

Dessa figurer var klockrena för det jag gjorde ikväll, nämligen ett They live-demonstrationståg! Inspirationen kommer från den här artikeln. Kolla här:
Ner med allt! Åh du har de här förargliga solbrillorna på dig... ehm, jaja, vi tar dig tids nog ändå!
jag vet, det här är ganska så lamt som konstverk betraktat, men det kommer mera, dock inte idag. Jag kan däremot säga, som en liten cliffhanger, att de kommer att få sin rättmätiga plats i samhället.

Tyvärr kan jag inte göra del två av den här grejen i morgon, för då är det, tro det eller ej, tvåmånadersjubileum! Fatta det! jag har hållit på i två månader i morgon, och det innebär ny banner. Sjukt kul känns det!

4 kommentarer:

  1. Du glömde Breed, fast det är kanske lite svårt i ett samhälle befolkat av plastgubbar av samma kön :D

    SvaraRadera
  2. ja de här killarna är inte intresserade av sånt i alla fall.

    SvaraRadera