Ett litet kreativitetsprojekt där jag utför ett 30minuterskonstverk om dagen i ett helt år. Tekniker och metoder är valfria.

tisdag 20 mars 2012

Mer från Offside, den här gången Zord från frankrike

Lite mer från Offside av Enki Bilal...

Zord var en av de tre bröderna Botang som på grund av Frankrikes raslagar (förbjudet med färgade spelare) genomgick pigmentterapi. Dessvärre krånglade det för Zord och hans immunsystem klappade ihop. Så kan det gå när man spelar fotboll på 2020-talet.

Jag använde tuschpennor och lite ljusgrå promarker. Det blev ta mig tusan rätt bra!

Den olycksalige Zorg Botang

2 kommentarer:

  1. Snyggt!
    Jag börjar bli väldigt säker på vad jag ska önska mig i födelsedagspresent iår, ja inte en Zorg men ett annat konstverk...

    SvaraRadera
  2. aha! ja du får komma med en önskelista!

    SvaraRadera