Ett litet kreativitetsprojekt där jag utför ett 30minuterskonstverk om dagen i ett helt år. Tekniker och metoder är valfria.

onsdag 7 mars 2012

Flera äpplen! Mums!

Det var ju ganska kul att rita av äpplen igår så jag bestämde mig för att göra samma sak idag. Dock med annan teknik och med annat äpple, såklart.

Jag använda svart tusch på den ena och promarkerpenna för den andra. Bestämde mig för att time-lapse-a det hela också. Inte så mycket mer att säga förutom: njut!
Originaläpplet. Det var för övrigt väldigt gott och ett bra mellanmål

Promarkeräpple. Påminner lite om ett plommon, men jag är rätt nöjd.

Tuschäpple. Blev kraftfullt och bra. Känns som en illustration.

Timelapse: kommer snart!
nu så!

4 kommentarer:

  1. Jag gillar dagens äpplen bättre än gårdagens!

    SvaraRadera
  2. Tack!
    Min favorit är nog det i tusch, även om jag är väldigt nöjd med gårdagens torrpastelläpple också.

    SvaraRadera
  3. När ska du rita en pleplesin?

    SvaraRadera