Ett litet kreativitetsprojekt där jag utför ett 30minuterskonstverk om dagen i ett helt år. Tekniker och metoder är valfria.

onsdag 28 mars 2012

Med blod på sina händer, Sten Tolgfors surfar vidare

Jag kom att tänka på Tolgfors och det faktum att inget verkar bita på Allians-skandaler. Hur kommer det sig att han inte avgår? Det måste väl ändå i slutändan vara hans ansvar att vi hjälper en av de värsta diktaturerna i världen med vapenteknologi?

Ja jag veeeet, det är gamla nyheter, men jag kan inte riktigt släppa den här teflonegenskapen som finns hos alliansens (manliga) ministrar. Han har fortfarande blod på sina händer.

Jag kom på att jag hade ett rör blod kvar från när min kompis tappade mig på blod för ngn månad sedan och då jag har haft svårt att komma på något bra användningsområde så tänkte jag visualisera just att ha blod på sina händer. Det har gjorts förut, men det blir rätt coolt ändå, hoppas jag.

Tolgfors, din spjuver! Tvätta händerna!

Att han ska grisa till det så mycket. suck alltså.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar