Ett litet kreativitetsprojekt där jag utför ett 30minuterskonstverk om dagen i ett helt år. Tekniker och metoder är valfria.

onsdag 11 april 2012

Hugh Grants gluggar, idag blev det lite bättre

Det blir fan stressigt att svänga ihop inte mindre än två ögon på en halvtimma. Idag gick det dock lite bättre, då jag tog mig an den bedagade skönheten Hugh Grants ögon. Jag fick till det lite bättre, även om jag har mycket kvar att lära. Här är han i alla fall, eller i alla fall hans ögon:

Hughs gluggar.


Som en liten bonus kan jag visa ett mästerverk jag svängde ihop på BJJ-träningen ikväll. Jag är dessvärre lite krasslig så jag var bara nere och kollade. Även den gode Ninja-Calle var där med sitt gips. Givetvis var jag tvungen att pynta det med lite badass-ormdekoration! Behold, alla tuffingar: Ninja-Calles nypimpade gips!

Calles fräsiga gips

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar