Ett litet kreativitetsprojekt där jag utför ett 30minuterskonstverk om dagen i ett helt år. Tekniker och metoder är valfria.

söndag 13 maj 2012

Några drakar

Först försökte jag att rita av min son idag. Jag har försökt förut, men det slutar jämt med att jag tappar sugen och blir ängslig. Jag tror att det har att göra med att jag har för nära relation till honom, det går liksom inte att bara rita. Det måste bli perfekt och när det inte blir det så tappar jag sugen. Något annat jag har en nära relation till, efter alla år av rollspel, är drakar. De kan ju dock tack och lov se ut hur som helst, så jag ritade några sådana istället. de blev väl ok, i alla fall, förutom den lilla fjantdraken som jag ritade längst ner. Det var meningen att den skulle vara lite gullig, men den ser bara helt jävla retarderad ut...

Här är de:


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar