Ett litet kreativitetsprojekt där jag utför ett 30minuterskonstverk om dagen i ett helt år. Tekniker och metoder är valfria.

torsdag 22 november 2012

Vic Mackey

Jag har börjat titta på The Shield som faktiskt börjar leta sig upp till Sopranos i kvalitet och tittarglädje. Det är därför dags att göra lite grejer från serien i fråga tror jag. Först ut är såklart Vic Mackey, "hjälten" i serien. Vic är genomkorrumperad polis med avsaknad av så kallad moralisk kompass. Den här teckningen är jag asnöjd med!
Passa dig!



PS:Kom ihåg att alla bilder på bloggen är till salu. Hundra kronor styck, pengarna går oavkortat till välgörande ändamål!

Jag har redan levererat
Here lies les moore och Industrispionage

Ett 20tal andra är bokade. jag kommer snart upp med en lista på vilka som redan är bokade.

2 kommentarer: