Ett litet kreativitetsprojekt där jag utför ett 30minuterskonstverk om dagen i ett helt år. Tekniker och metoder är valfria.

fredag 2 november 2012

Ny månad, ny banner? Nja, Baron Samedi i alla fall

jag köpte ju Gouache igår och jag bestämde mig för att träna lite på det idag. Det fick bli en Baron Samedi på lila papper.

När jag var klar så kom jag på: jag har ju inte gjort någon November-banner!!!!!111one!!1

Jag får försöka knya ihop detta på på något vis tänkte jag och vips:



Med hjälp av ett onlineritverktyg så hade jag gjort en skitful, men ändå fungerande banner. Den kommer att ersättas inom kort, den är ersatt nu, men tills vidare så får det se ut så här.

Det känns väldigt roligt att måla med Gouache, även om jag har mycket kvar att lära. Men färgen är mysig att måla med.

Här är nya bannern:





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar