Ett litet kreativitetsprojekt där jag utför ett 30minuterskonstverk om dagen i ett helt år. Tekniker och metoder är valfria.

tisdag 20 november 2012

Enkätdags! Vilka ska pengarna gå till?

Igår berättade jag att jag ska sälja det jag gjort nu under året och ge bort pengarna till välgörande ändamål. Jag har fått några tips på organisationer och de kommer här:
Amnesty
Anorexi bulimikontakt
Läkare utan gränser
Barncancerfonden

Alla organisationer har behjärtansvärda mål och jag tänker faktiskt inte själv fälla avgörandet, utan det får ni, kära bloggläsare! Till höger finns en enkät. Rösta på den organisation som ni tycker ska få pengar. Allt jag tjänar in på försäljningen kommer att gå till den organisation som får flest röster.

Det här är ju dock en bildblogg och inget annat, så här kommer en allosaurus i blyerts som firar födelsedag!

2 kommentarer: