Ett litet kreativitetsprojekt där jag utför ett 30minuterskonstverk om dagen i ett helt år. Tekniker och metoder är valfria.

lördag 17 november 2012

Dagens babian!

Jag vet inte varför, men jag har fastnat för babianer. De är ju ändå för skojiga, dessa gynnare. Jag har jämt trott att de är rejält stora, men de väger som absolut mest 40 pannor. Det är ju inte så värst mycket, men man får betänka att deras tänder är typ 10% av kroppsvikten. I alla fall ser det ju ut så; de har ett jäkligt imponerande garnityr. Kolla in den här kompisen som just berättar för resten av sitt gäng att den hittat en banan och att ingen annan får mumsa på den.

kregaaah! Bundolo!

Jag använde den här pennan, som är ngn sorts japansk kalligrafipenna, tror jag.

2 kommentarer:

  1. Oj, den är RIKTIGT BRA!!!
    Man muckar inte om en banan med den där filuren! Man muckar antagligen inte om något med honom...

    SvaraRadera